width:102px; height:30px; background:#444444; border:1px solid #ebebeb; margin-top:2px; text-align:center; text-decoration:none; font-family:arial, sans-serif; font-size:12px; font-weight:bold;color:#FFFFFF; line-height:25px; overflow:hidden; float:left;} a.burastabs:hover {color:#FFFFFF; background:#666666;} #burasbar {width:auto; margin:0 auto;}
SELAMAT DATANG YTJT-LICIOUS

Monday 18 July 2016

Selamat Tinggal Sayang (izwankoh)

 Cinta itu perit bagi diriku. tetapi CINTA  juga telah mengajar diriku erti kesabaran dan kejujuran dalam hidup.  aku bukan lah orang yang sempurna dalam hidup tetapi aku rasa diriku telah mengorbankan segalanya dalam sebuah cinta. aku sudah mula perasan yang keluarga awak tidak berkenan dengan aku. kerana itu la lebih ku undur diri "sebelom nasi menjadi bubur"

teringat masa kita barui kenal di Tanah suci MEKKAH, di depan KAABAH aku doakan satu benda. "YA ALLAH, jika si dia dicipta untuk ku, kau dekati lah aku pada dia , jika dia tidak dicipta untuk ku,kau hilangkan la rasa rindu ku kepada si dia. kata2 tu lah masih segar dalam ingatan ku. Esok adalah perkahwinan mu, aku doakan bahagia dunia akhirat insyallah.

0193669927-izwan




                    

No comments:

Post a Comment