width:102px; height:30px; background:#444444; border:1px solid #ebebeb; margin-top:2px; text-align:center; text-decoration:none; font-family:arial, sans-serif; font-size:12px; font-weight:bold;color:#FFFFFF; line-height:25px; overflow:hidden; float:left;} a.burastabs:hover {color:#FFFFFF; background:#666666;} #burasbar {width:auto; margin:0 auto;}
SELAMAT DATANG YTJT-LICIOUS

Monday 18 July 2016

MASSCOM HEAD TO MEDIA PRIMA SDN BHD


okay okay banyak pulak program yang kami buat and kena hadir. ha ni kami kat Media Prima perghhh , kami diminta untuk bawak notes notes untuk dicatat dan tulis knowledge apa yang kami dapat pelajari daripada studio, konti dan sebagainya. MASSCOMM ! we guys did well and kami balik dengan happy and penuh ilmu kami perolehi.
 Ehh ehh tu yang tengah tu cer teka siap cer teka ? hehehehe
itu dulu bekas student Unisel lah haaa sekarang dah jadi artis and bagus lah untuk kerjaya dia. Sedikit sebanyak memberi ilham dan semangat kepada kami semua untuk mengikut dia dalam karier kami yang akan datang. tidak lupa jugak kepada Miss Zakiah yang plan untuk membawa kami semua kesini untuk buka minda kami semua tentang media dan elektronik.

No comments:

Post a Comment