width:102px; height:30px; background:#444444; border:1px solid #ebebeb; margin-top:2px; text-align:center; text-decoration:none; font-family:arial, sans-serif; font-size:12px; font-weight:bold;color:#FFFFFF; line-height:25px; overflow:hidden; float:left;} a.burastabs:hover {color:#FFFFFF; background:#666666;} #burasbar {width:auto; margin:0 auto;}
SELAMAT DATANG YTJT-LICIOUS

Wednesday 13 July 2016

izwankoh punya raya!!

Hello you alllll, selamat hari raya semua!!!! Sebelom I mulakan, I ingin mohon ampun dan maaf kepada semua kalau Ada buat silap atau kekasaran. Tahun ni adalah tahun ke 6 saya raya sebagai seorang "Mualaf".  Raya tahun ni juga adalah raya pertama saya menyambut di Ipoh . Best gileeeee.  banyak tempat juga saya singgah untuk menziarahi atau beraya bersama. Mereka sangat peramah dan sopan satun. walaupun kadang2 "terasa" hidup keseorangan tetapi senyuman dan kata nasihat telah pun menbakar semangat hidup saya.  saya harap Raya  tahun depan adalah tahun yang Lebih baik Dari tahun insyallah.aminnnn
    



                                                                  
first day of raya!! persiapan untuk ke masjid untuk menunaikan solat aidilfitri...








sarapan pagi untuk alas perut sebelom pergi raya rumah sedara-mara


banyakkan ?sedap sangat.kalau 10, saya bagi 9.5


lemang ni kesukaan saya. memang wajib setiap tahun akan nikmatinya:)


raya kedua ke rumah sedara-mara. baju baru, songkok pun baru:p


malam raya kedua. raya di rumah kawan baik saya Muadz dan Baidah

No comments:

Post a Comment